+38 (04744) 3-20-50
Меню
Остання редакція: 03 травня 2017

Використання лінгвокраїнознавчого аспекту у процесі викладання іноземних мов

Всі добре пам’ятають вислів “Скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина”. Мова несе в собі генетичну пам’ять народу, його історію, культуру та звичаї, мова відбиває національний характер і менталітет народу.

У рамках “Французької весни” к.філол.н., доцентом кафедри Яною Бечко та к.п.н., старшим викладачем кафедри Олегом Лазарєвим, за участі волонтера корпусу миру Ліндсі Чарльз було проведено комбіноване заняття лінгвокраїнознавчого характеру “Визначні місця Франції” зі студентами 1 курсу, факультету менеджменту, спеціальності “Туризм”. Основною метою заняття було занурити студентів в білінгвальне мовне середовище і показати, що для студентів даної спеціальності знання двох іноземних мов є необхідним. На занятті студенти мали змогу не лише удосконалювати навички у вивчення англійської мови, а також послухати французьку мову, познайомитися з певними аспектами історії та культури Франції. Студенти підготували доповіді про визначні місця Франції, обговорення кожної доповіді було надзвичайно цікавим та жвавим, адже Яна Валеріївна та Олег В’ячеславович, свого часу, перебуваючи на стажуванні у Франції, мали змогу на власні очі побачити історичні пам’ятки, насправді відчути атмосферу цієї країни і, зрештою, поділилися своїми враженнями та досвідом зі студентами. Дане заняття було дуже актуальним, оскільки з наступного року студенти спеціальності “Туризм” будуть продовжувати вивчати англійську мову та розпочнуть вивчення французької.

Необхідно пам’ятати, що мова – це відображення культури відповідного народу. У процесі вивчення іноземної мови студенти через мову знайомляться з культурою країни, мову якої вони вивчають, її традиціями, історією та сучасністю. Тому, застосування  лінгвокраїнознавчого  аспекту в навчанні іноземній мові розвиває пізнавальну активність студентів і є надзвичайно актуальним у процесі викладання іноземних мов у вищій школі.