+38 (04744) 3-20-50
Меню
Остання редакція: 12 серпня 2024

Юлія Фернос: Досвід міжнародного віртуального обміну в галузі викладання іноземних мов

Юлія Фернос, доцент кафедри української та іноземних мов Уманського НУС взяла участь у віртуальному обміні викладачів,  який відбувся у рамках проєкту «Exploring&Enacting Holistic Language Pedagogies» (Дослідження та впровадження холістичної мовної освіти).  Проєкт є спільною ініціативою між педагогічними працівниками закладів загальної середньої та вищої освіти з України та США, що реалізується за підтримки Посольства США в Києві та організацією «Childhood education international».

Мета проекту – не лише підвищити рівень професійної майстерності учасників, але й створити платформу для тривалого співробітництва та обміну досвідом. Впродовж зустрічей учасники вивчали сучасні педагогічні підходи, такі як студентоцентроване навчання, соціально-емоційне навчання, проєктне й ігрове навчання, ресурсно-орієнтоване навчання та предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL).

Перша зустріч проекту відбулася у січні 2024 року, де учасників ознайомили із основними етапами та часовими рамками проекту.

На учасників проекту чекали вебінари та майстер-класи, які проводилися раз на два тижні протягом весняного семестру, дискусії та обміни думками на платформі Mighty та кульмінацію проекту, безсумнівно, був інтенсивний віртуальний обмін у липні 2024.

Учасники отримали унікальну можливість не лише збагатити свої теоретичні знання, а й застосувати їх на практиці. Зокрема, вони ділилися своїм досвідом, створивши спільний цифровий ресурс, де зібрані найкращі практики холістичного підходу до навчання. Крім того, учасники підготують власні вебінари і презентуватимуть їх впродовж осіннього семестру. Закриття проекту відбудеться у листопаді 2024 року.

Участь у проєкті «Exploring&Enacting Holistic Language Pedagogies» ˗ це джерело натхнення для подальшого розвитку, це цінні знання та навички, які Юлія Фернос продовжуватиме впроваджувати у своїй педагогічній діяльності, сприяючи таким чином розвитку всебічно розвиненої особистості студентів Уманського НУС.