Методична робота
Важливе значення в ланці неперервної системи підготовки фахівців відіграє методична робота на кафедрі. Так як систематичне і безперервне підвищення методичного рівня роботи кафедри є об'єктивною необхідністю, закономірністю розвитку вищої освіти в наш час, викладачі кафедри широко використовують у практичній роботі технічні засоби інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів та цілий арсенал різних методів навчання - ділові ігри, ситуаційне моделювання, круглі столи. Велика увага приділяється питанням впровадження новітніх методів викладання. Зокрема, поширенню передового досвіду викладачів, інформуванню про застосування принципово нових підходів в навчальній роботі.
Методичну роботу координує навчально-методична рада кафедри.
Основні види методичної роботи:
- Розробка робочих програм дисциплін, викладання яких забезпечує кафедра студентам денної та заочної форми навчання.
- Підготовка конспектів лекцій, методичних матеріалів до практичних занять, самостійної роботи студентів.
- Впровадження в навчальний процес нових форм, методів та інноваційних технологій, розробка відповідного методичного забезепечення.
- Розробка критеріїв рейтингової системи оцінювання студентів та технологій організації самостійної роботи студентів.
- Складання екзаменаційних білетів, завдань для проведення модульного та підсумкового контролю, завдань для проведення тестового контролю.
- Підготовка та рецензування підручників, навчальних посібників, словників, методичних вказівок, дидактичних матеріалів.
- Проведення науково-методичних семінарів викладачів кафедри.
- Вивчення і впровадження передового досвіду організації навчального процесу.
- Проведення відкритих лекцій та практичних занять, взаємовідвідування викладачів.
- Організація роботи навчально-методичного кабінету кафедри.
- У зв’язку з переходом на індивідуально-диференційовану форму та особистісно-орієнтований принцип оцінювання знань студента на кафедрі розробляється методика створення інтерактивного методичного комплексу навчальних дисциплін у форматі електронної навчальної системи «Модульне динамічне об’єктно-орієнтоване середовище для навчання MOODLE».