+38 (04744) 3-20-50
Меню
Остання редакція: 15 грудня 2015

Наукові публікації

  1. Прокофьев Г. Л.  Ирония как компонент речевых актов утверждения и обязательства (на материале английского языка) / Г. Л. Прокофьев. – Киев. гос. пед. ин-т иностр. яз. – Киев, 1988. – 41 с. – Деп. в ИНИОН АН СССР 16.04.88, № 33468.
  2. Прокофьев Г. Л. Условия успешности иронической игры  (на материале английского языка) / Г. Л. Прокофьев. – Киев. гос. пед. ин-т иностр. яз. – Киев, 1988. – 16 с. – Деп. в ИНИОН АН СССР 16.04.88, № 33467.
  3. Прокофьев Г. Л.  О роли семантических дериватов в иронических высказываниях / Г. Л. Прокофьев // Историческое и диалектное словообразование. Функциональный и стилистический аспекты деривации и номинации в русском языке: Тезисы докладов областной научной конференции “Проблемы деривации и номинации в русском языке”. – Омск, 1988. – С. 88–91.
  4. Прокофьев Г. Л.  Иронические речевые акты / Г. Л. Прокофьев // Единство системного и функционального анализа языковых единиц ( из опыта изучения и преподавания иностранных языков) : Материалы межвузовской конференции. – Белгород, 1988. – С. 162–164.
  5. Прокофьев Г. Л.  Об условиях успешного функционирования иронических высказываний / Г. Л. Прокофьев // Высказывание и дискурс в прагмалингвистическом аспекте: Сб. науч. трудов. – К. : КГПИИЯ, 1989. – С. 75–78.
  6. Прокоф’єв Г. Л.  Прагмалінгвістична орієнтація методики викладання іноземної мови  / Г. Л. Прокоф’єв // Актуальні проблеми підготовки вчителя: Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції.– Умань, 1990. – С. 46–47.
  7. Прокоф’єв Г. Л.  Гумористичні назви як різновид вторинної номінації / Г. Л. Прокоф’єв // Проблеми навчання та виховання в умовах становлення єдиної системи безперервної освіти: Тези доповідей обласної наукової конференції молодих вчених і спеціалістів”.– Умань, 1990. – С.73–74 (у співавторстві з Панченко А. П.).
  8. Прокоф’єв Г. Л.  Прагмалінгвістика, риторика, стилістика / Г. Л. Прокоф’єв // Проблеми навчання та виховання в умовах становлення єдиної системи безперервної освіти: Тези доповідей обласної наукової конференції молодих вчених і спеціалістів”. – Умань, 1990. – С. 77–78.
  9. Прокофьев Г. Л.  Ироническое значение: противоположность или противоречие? / Г. Л. Прокофьев // Семантика единиц языка и речи: Тезисы докладов межвузовской региональной научной конференции. – Уфа, 1990. – С. 92–93.
  10. Прокоф’єв Г. Л.  Міжпредметні зв’язки у навчанні іноземній мові у немовному вузі / Г. Л. Прокоф’єв // Павло Тичина – поет, педагог, громадянин: Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції. – Умань, 1991. – С. 15 (у співавторстві з Войтком С. П.).
  11. Прокофьев Г. Л. Нормы иронического общения / Г. Л. Прокофьев // Новые тенденции в лингвистике и методике преподавания иностранных языков: тезисы докладов / Пермский государственный педагогический институт. – Пермь, 1992. – С. 183–184.
  12. Прокофьев Г. Л. Прагматические функции иронии / Г. Л. Прокофьев // Реалізація мовних одиниць граматичної та лексико-фразеологічної систем германських та романських мов / Київський державний педагогічний інститут іноземних мов. – Київ, 1992. – С. 145–150.
  13. Прокоф’єв Г. Л. Іронія як принцип спілкування / Г. Л. Прокоф’єв // Навчально-виховний процес в середній та вищій школі: проблеми, пошуки, перспективи: Зб. наук. пр. / УДПІ ім. П. Г.Тичини. – Умань, 1992. – С. 212–217.
  14. Прокоф’єв Г. Л. Чи ввічлива невідвертість? / Г. Л. Прокоф’єв // Гуманітарні науки: проблеми, пошуки, перспективи: Зб. наук. пр.  – Ч.2. / УДПІ ім. П.Г.Тичини. – Умань, 1993. – С. 131–135.
  15. Прокоф’єв Г. Л. Ввічливість як навчальна мета / Г. Л. Прокоф’єв // Традиційні та нетрадиційні технології навчання іноземним мовам у вищій школі: тези доповіді / УДПІ ім. П.Г. Тичини. – Умань, 1993. – С.58–59.
  16. Прокоф’єв Г. Л. Тематичний цикл як складова частина підручника при навчанні іноземній мові в умовах АСМ / Г. Л. Прокоф’єв // Традиційні та нетрадиційні технології навчання іноземним мовам у вищій школі: тези доповіді / УДПІ ім. П. Г. Тичини. – Умань, 1993. – С.57–58 (у співавторстві з Поліщуком В. І.).
  17. Прокоф’єв Г. Л. Комічний діапазон іронії / Г. Л. Прокоф’єв // Навчально-виховний процес в середній та вищій школі: проблеми, пошуки, перспективи: Зб. наук. пр. – Вип. 2.  / УДПІ ім. П. Г.Тичини. – Умань, 1994. – С. 37–41.
  18. Прокоф’єв Г. Л. До питання поліпшення процесу викладання іноземних мов в немовному вузі / Г. Л. Прокоф’єв // Педагогіка і методика навчання: теорія і практика: Міжкафедральний зб. наук. пр. / УДПІ ім. П. Г.Тичини. – Умань, 1996. – С. 79–82 (у співавторстві з Бріт Н. М.).
  19. Прокоф’єв Г. Л. Імпліцитність як підривний фактор / Г. Л. Прокоф’єв // Збірник наукових праць. – Умань :  Уманська сільськогосподарська академія, 1998. – С. 238–243.
  20. Прокоф’єв Г. Л. Про деякі прагматичні особливості риторичного питання / Г. Л. Прокоф’єв // Збірник наукових праць. – Умань : УСГА, 1999. – С. 26–30.
  21. Прокоф’єв Г. Л. Сучасні підходи до аналізу метафори / Г. Л. Прокоф’єв // Мовознавство. Літературознавство. Методика: Зб. наук. і наук.-метод. пр. – К. : “Знання”, 1999. – С. 71–76.
  22. Прокоф’єв Г. Л. Системна помилка як категорія лінгвістики та методики / Г. Л. Прокоф’єв // Мовознавство. Літературознавство. Методика: Зб. наук. і наук.-метод. пр. – К. : “Знання”, 1999. – С. 264–271 (у співавторстві з Бріт Н. М., Замаховською М. Ю., Климюк А. В.).
  23. Прокоф’єв Г. Л. Комічне та образне як споріднені поняття / Г. Л. Прокоф’єв // “Десять років незалежності України: шляхами державотворення”: Мат. міжвуз. наук.-пр. конф. – К. : ЗАТ “НІЧЛАВА”, 2001. – С. 106–108.
  24. Прокоф’єв Г. Л. Зміст та методичне забезпечення курсу “Ділова іноземна мова”/ Г. Л. Прокоф’єв // Методика вивчення ділового мовлення в  середній та вищій школі: Зб. мат. Всеукраїнської наук.- пр. конф. Умань, 24-25 травня, 2001. – К. : “Знання України”, 2001. – С. 88–90.
  25. Прокоф’єв Г. Л. Прогнозування помилки як спосіб її позбутися / Г. Л. Прокоф’єв // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: Матеріали других Ірпінських міжнар. наук.-пед. читань. Ірпінь: Національна академія ДПС України, 2004. – С. 278–283.
  26. Прокоф’єв Г. Л. Що вирізняє “комунікативний” підручник / Г. Л. Прокоф’єв // Технології навчання іноземних мов:  стан і перспективи: Матеріали міжнар. наук.- пр. конф. – Умань : АЛМІ, 2004. – С. 34–36.
  27. Прокоф’єв Г. Л. Ввічливість як метод та мета навчання / Г. Л. Прокоф’єв // Методологія і методика підготовки фахівців в аграрному ВНЗ: Збірник наукових праць. – Умань, 2004. – С. 162–169.
  28. Прокоф’єв Г. Л. Розділове питання як модифікатор прагматичної сили висловлення / Г. Л. Прокоф’єв // Проблеми суспільно-політичних, гуманітарних та загальноосвітніх дисциплін в аграрному вузі: Зб. наук. пр. Вип.1. – Умань, 2004. – С.57–62.
  29. Прокоф’єв Г. Л.  Ввічливість як комунікативний намір  / Г. Л. Прокоф’єв // Актуаль­ні проблеми філології та перекладознавства : Зб. пр. та доп. Всеукр. наук. конф. 12–13 травня 2005 р. –Хмельницький : ХНУ, 2005. – С. 113–115.
  30. Прокоф’єв Г. Л.  Інтенсифікація  оцінки через подвоєння коду / Г. Л. Прокоф’єв // Проблеми суспільно-політичних, гуманітарних та загальноосвітніх дисциплін в аграрному вузі: Зб. наук. ст. Вип. 2–3. – Київ-Умань, 2006. – С. 187–189.
  31. Прокоф’єв Г. Л. Два аспекти значення маркерів тексту / Г. Л. Прокоф’єв // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Іноземна мова як фактор входження в міжнарод­ний освітній простір». – Умань : АЛМІ, 2007. – С. 159–161.
  32. Прокоф’єв Г. Л. Про деякі граматичні, семантичні та прагматичні особливості заперечних речень у сучасній англійській мові / Г. Л. Прокоф’єв // Проблеми суспільно-політичних, гуманітарних та загальноосвітніх дисциплін в аграрному вузі: Зб. наук. пр. Вип.4. – Умань : СПД Сочінський, 2008. – С.87–94.
  33. Прокоф’єв Г. Л. Заперечення як комунікативна стратегія / Г. Л. Прокоф’єв // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. – 2009. – № 6. –  С. 210–214.
  34. Прокоф’єв Г. Л. Риторичне питання як мовленнєва дія / Г. Л. Прокоф’єв // Ак­туальні проблеми філології та перекладознавства : 3б. наук. пр. – Вип. 4. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – С. 171–174.
  35. Прокоф’єв Г. Л. Інтерпретація непрямого смислу: істинність чи успішність? (на прикладі іронічних констативних висловлень) / Г. Л. Прокоф’єв // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. – 2010. – № 9. – С. 63–68.
  36. Прокоф’єв Г. Л. Іронія негативна та позитивна: до визначення поняття / Г. Л. Прокоф’єв // Науковий вісник Волинського національного  університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. – 2011. – № 4. – С. 163–167.
  37. Прокоф’єв Г. Л. Кафедрі української та іноземних мов – 60: історія, становлення сьогодення / Г. Л. Прокоф’єв // Вісник УНУС. – 2012. – № 1–2. – С. 157–160 (у співавторстві із Замаховською М. Ю.).
  38. Прокоф’єв Г. Л.  Курс “Ділової іноземної мови у підготовці менеджера”/ Г. Л. Прокоф’єв // Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи: Колективна монографія. – Умань : “Візаві”, 2013. – С. 333–335.
  39. Прокофьев Г. Л. Ирония и презумпция кооперативности / Г. Л. Прокофьев // Сборник    научных трудов SWorld”. – Вып. 4 (37). Том 19. – Иваново: МАРКОВА АД, 2014. – С. 78–85.
  40. Прокоф’єв Г. Л. Комісивний намір мовця та іронія: закономірності взаємодії / Г. Л. Прокоф’єв // Наукові записки. – Вип. 130. – Серія: Філологічні науки (мовознавство). –  Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – С. 158–162.
  41. Прокофьев Г. Л. Успешность иронической игры и иронические неудачи / Г. Л. Прокофьев // “Scientific Achievements 2015" – Vol. 1. – Vienna: The International Scientific Association “Science & Genesis”, 2015. – P. 181–187.
  42. Прокофьев Г. Л. Условия успешной реализации речевого акта иронического побуждения / Г. Л. Прокофьев // Japanese Educational and Scientific Review. – No. 1 (9) (January–June). – Vol. XII. – The University of Tokyo : Tokyo University Press, 2015. – P. 616–621.
  43. Прокоф’єв Г. Л. Умови успішної реалізації іронічного мовленнєвого акту питання / Г. Л. Прокоф’єв // Наукові записки. – Вип. 138. – Серія: Філологічні науки (мовознавство). –  Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – С. 128–133.
  44. Прокоф’єв Г. Л. Формування мовленнєвих компетенцій: відпсевдокомунікації до реального спілкування / Г. Л. Прокоф’єв // Матеріали V всеукраїнської науково-практичної конференції ”Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи” 5 листопада 2015 р. Умань: “Візаві”, 2015. – С. 147–148.

Останні новини

ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ Й МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МОВ У КОНТЕКСТІ ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР»Читати повністю

ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ Й МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МОВ У КОНТЕКСТІ ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР»

Читати повністю

Всі новини